kiraz ağacı

 

geçen yıl bahçede taşındığımızdan beri ekili duran kayısı ağacı öldü... =(( bir pazar günü zorlukla söktük ağacı ( meğer ne güçlü kökleri varmış) .. o gün Yetkin abi bize geliyordu.. bize bir ağaç getir dedik =)) .. napolyon kirazı getirmeye karar vermiş..

157 cm boyunda bir sopa tepesinde birkaç yaprak var.. hani kızılderililer kafasına tüy takardı ya eski kovboy filimlerinde.. onun gibi.. hayır insan biraz daha ağaca benzer bir şey eker.kendi elleriyle ekti.. ben de tuttum gövdesini ve ''iyi büyü'' dedim.. bu benim ekme ritüelim.. etrafta bir çocuk varsa ona yaptırıyorum.. gel çocuğum bakiim.. tut ağacı.. çiçeği (neyse).yum gözlerini .. şimde söyle bakıyim.. iyi büyü.. iyi büyü.. hayır bitki de ne yapacağını bilsin..bi de rengini bilmediğim bir fide ektiysem.. mor aç mor aç.. diyorum.. bir kere tomurcuklu çuhalar almıştım.. bir saksıyı ektim.. sarı açma mor aç.. ikinciyi ektim.. telefon çaldı unuttum.. sonra aklıma geldi koştumm mor açma sarı açma.. inanmayacaksınız ama birinci saksı pembe ve mor .. ikincisindeki 5 taneden 4'ü sarı...yan, ben de inanmıyorum tabiide.. tesadüfün böylesi de =))

neyse bizim ağaç öyle duruyordu.. sopa gibi incecik..

bu sabah aa.. üstüne bir şeyler takılmış.. kağıt mendil filan mı ?? diye yanına gidince.. çok güldüm.. boyuna bosuna ve çapına bakmadan çiçek açmış..

 

 

altta ne var.. ne olacak 150 boyunda bir sopa..

 

daha önce armutluda bir ceviz ağacı ekmiştik.. boyu 40 cm. iken 4 tane meyve vermişti.. her 10 cm için bir meyve.. o kadar hevesli yani..(onu başka biri ekmişti herhalde çok meyve ver filan dedi ekince )..

 

hadi biz de bahardaki ağaçlar kadar hevesli olalım.. bugün ille keyif verecek bir şey görmeye çalışalım.. ya da yapmaya..güneşli günler dilerim..

Yorum Yaz